Agencja SEM Firstlevel jest odpowiedzialna za planowanie i prowadzenie kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarkach dla firmy Blue Solution – dystrybutora preparatu AdBlue powszechnie używanego w przemyśle transportowym. Preparat służy dostosowaniu samochodów ciężarowych do najnowszych norm emisji spalin Euro 4 i 5, obowiązujących w Uni Europejskiej. Kampania prowadzona będzie na kilku rynkach europejskich oraz w Rosji. W pierwszej fazie będzie to Norwegia i Rosja, jednak plany kampanii obejmują również jej ekspansję rynki Szwecji, Finlandii i Ukrainy.
Poza wyszukiwarką Google kampania prowadzona będzie również w wyszukiwarce Yandex.ru posiadającej przeważający udział w Rosji (ok. 68% rynku*) i znaczący w Ukrainie (ok. 34%*). Dla porównania udział Google w rynku wyszukiwarek w Norwegii, Szwecji, Finlandii to według szacunków odpowiednio ok. 81%, 80% i 92%*.
*dane wg. Gemius, comScore