faq

Najczęściej
Zadawane Pytania

Jak długo muszę czekać na wyniki Pozycjonowania SEO?

Pozycjonowanie SEO to działania w oparciu o strategię długoterminową. Pierwsze efekty będą widoczne już po 2-3 tygodniach po wprowadzeniu zmian będących wynikiem Audytu SEO.

Czy poza wyszukiwarką Google warto dołączyć również reklamę w sieci Google?

Wsparcie reklamy kierowanej na wyszukiwarkę Google w postaci dodatkowej reklamy banerowej w sieci GDN jest zasadniczo dobrym pomysłem. Jednak optymalna strategia zależy głównie od grupy docelowej oraz od budżetu przeznaczonego na reklamę. Doradzimy Ci, które sposoby targetowania reklam będą najlepsze z punktu widzenia Twojego Biznesu.

Czym jest optymalizacja Off-page i Linkbuilding?

Linkbuilding to technika wykorzystywana przy pozycjonowaniu. Optymalizacja skupia się na czynnikach, które mają wpływ na pozycję witryny w Google ale nie zależą już od samej strony www. Techniki Pozycjonowania SEO dzielą się na On-Page oraz OFF-Page. Linkbuilding to budowanie zaufania Google do Twojej strony WWW poprzez portfolio linków przychodzących z innych wartościowych  stron www.

Czym jest Content Marketing?

To budowanie wartości marketingowej strony WWW poprzez dbanie o wysoko jakościowe teksty. Im lepszej jakości zawartość merytoryczna strony tym większa jej skuteczność marketingowa oraz widoczność w sieci.

Rola Marketingu Szeptanego w SEO?

Poza wartością PR jaką niesie ze sobą Marketing Szeptany wykorzystujemy go również w SEO. Marketing rekomendacji jest doskonałą platformą do wykorzystania w Pozycjonowaniu SEO. Nasza Agencja łączy kompetencje SEO i WOMM, aby efekty obu tych działań były jeszcze mocniejsze.

Czym jest Audyt SEO w Pozycjonowaniu?

Jest to pierwszy etap optymalizacji typu ON-Page w Pozycjonowaniu SEO. Efektem przeprowadzonego Audytu SEO jest szereg rekomendacji zmian dotyczących strony www celem zwiększenia jej "przyjazności" dla wyszukiwarki Google.

Czy użytkownicy klikają w linki sponsorowane?

Prowadząc reklamę Google Ads w postaci linków sponsorowanych ponosisz koszty jedynie za kliknięcie w reklamę. Oznacza to, że nie płacisz za wyświetlenie reklamy. Statystyki mówią, że ok 10-15% kliknięć z Google pochodzi z linków płatnych.

Co jest lepsze Pozycjonowanie SEO czy Google Ads?

Idealną strategią budowania obecności w internecie jest równoległe prowadzenie obu tych działań. Obie formy budowania ruchu na stronę WWW powinny się uzupełniać, obie cechują inne właściwości.

zadaj pytanie

Nie znalazłeś odpowiedzi? Po prostu nas zapytaj!

    Więcej pomocy

    Nasz Team
    od Supportu

    Dla Klientów

    Jesteśmy dla Ciebie i Twojego Biznesu

    Dla Partnerów

    Współpracujemy z domami mediowymi, agencjami PR, agencjami interaktywnymi.

    Dla E-commerce

    Posiadamy kompleksową ofertę promocji i reklamy dla Sklepów Internetowych

    Dla Wydawców Aplikacji

    Pomagamy w promocji aplikacji mobilnych, zwiększamy ROI, zmniejszamy CPA